صفحات

لپ تاپ های سه بعدی 3D


بازار سه بعدی ها این روزا خیلی داغه حالا صحبت از لپ تاپ های سه بعدی هست.
بعد از تلوزیون های سه بعدی، لپ تاپ های سه بعدی هم به فکر فتح بازار افتاده اند. نمایشگاه سونی در 16 شهریور از تولید سری جدید لپ تاپ هایش خبر داد.


این بار آمار خبری از ارتقای قدرت پردازنده و افزایش ظزفیت دیسک سخت نیست. بلکه قرار است نمایشگر این لپ تاپ ها دچار تحول بزرگی شود و از این پس تصاویر را به صورت سه بعدی به کاربر نشان دهد.


این کمپانی مشهور برای ساخت سری سه بعدی لپ تاپ های Vaio از سوئیچ 3D و پرده شیشه ای براویا استفاده کرده است.


نمایشگر 16 اینچی این لپ تاپ تصاویر را با نسبت 16:9 نمایش می دهد.


چندی پیش هم HP لپ تاپ مدل Envy17 را با نمایشگر سه بعدی رونمایی کرد.


هیولت-پاکارد سری جدید لپ تاپ هایش را به عنوان"سریع ترین نوت بوک و اولین سه بعدی" معرفی کرد. به گفته کامرون دانکن-مدیر فروش HP- این لپ تاپ دارای نمایشگر سه بعدی 17/3 اینچی است و برای آن اسپیکر و ساب ووفر هم تعبیه شده است.


با این روش حال و هوای سینما به کاربر منتقل می شود. دیسک های بلوری و متعاقبا فیلم های سه بعدی برای درایو این دستگاه قابل خواندن هستند و این فیلم ها به صورت HD برای کاربر پخش می شوند.


ظرفیت ذخیره سازی اطلاعات، بیش از 2 ترابایت خواد بود. این لپ تاپ Intel Corei7 است و میکروکارت پیشرفته ATI مدل Radeon HD 5850 بار نمایش تصاویز سه بعدی را به دوش می کشد«این شرکت آمریکایی عاشق کارهای بی سیم یا همان وایرلس است. دوست دارد که شما را با انداختن تصویر مانیتور لپ تاپ روی پروژکتور خوشحال کند» این را Cara Baez یکی از مدیران اچپی می گوید.


البته ناگفته نماند که این لپ تاپ قابلیت سوئیچ کردن به حالتت دوبعدی را هم دارد تا مشتریانه دو بعدی باز نپرند! هر چقدر از این شاهکار HP تعریف کنم کم است اما باتری آن نهایتا دو ساعت و نیم دوام می آورد.



مبلغ خرید این لپ تاپ هم: 2 هزار دلار است که البته باید تا اول زمستان صبر کنید.
__________________

0 نظر:

ارسال یک نظر

» لطفا فینگلیش ننویسید.

» فارسی بنویسید و برای نمایش درست آدرس وبلاگ‌تان، "//:http" را فراموش نکنید.

» نظرات حاوی مطالب توهین‌آمیز -حالا به هر کسی که می‌خواهد باشد- حذف خواهند شد.