صفحات

تلویزیون گوگل در پاییز روشن میشود!

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی تلگراف،شرکت گوگل به صورت رسمی اعلام کرد که تلویزیون اینترنتی این شرکت در پاییز سال جاری در آمریکا به صورت آزمایشی راه اندازی میشود.
 اریک اشمیت رئیس اجرایی شرکت گوگل در برلین در این مورد گفت:نمایندگان ما در IFA به جهانیان نشان خواهند داد که ما چگونه تلویزیون خودمان را در کشور امریکا راه اندازی خواهیم کرد.
پروژه تلویزیون گوگل با هدف یکپارچه سازی محتوای اینترنت با تلویزیون های سنتی از سوی گوگل کلید خورده است و پلاتفرم این تلویزیون کاملا منطبق بر پلاتفرم اندروئید گوگل خواهد بود.


اشمیت در این مورد گفت:”کاربران از این طریق قادر به جستجو در اینترنت و دسترسی به وب سایتهای اینترنتی خواهند بود و البته ما با ارائه دهندگان محتوای اینترنتی در تعامل خواهیم بود ولی بسیار بعید میدانم که گوگل خود به تولید محتوا اقدام کند”.
البته پیشتر از این شرکتهای سونی و سامسونگ نیز از پروژهای مشابه برای تلویزیونهای خود خبر داده بودند که در حال حاضر به مرحله اجرا نرسیده است.
اعلام راه اندازی تلویزیون گوگل درست یک هفته پس از کنفرانس اپل و معرفی تلویزیون اپل است که کاربران قادر خواهند بود به صورت مستقیم به دانلود فیلم و تماشای ویدیوهای دلخواه خود بپردازند.


در ضمن شرکت گوگل اعلام کرد که این شرکت در حال مذاکره با تولید کنندگان وسایل الکترونیکی و خانگی برای استفاده از آندروئید در گجتها و سایر وسایل الکترونیکی است.

0 نظر:

ارسال یک نظر

» لطفا فینگلیش ننویسید.

» فارسی بنویسید و برای نمایش درست آدرس وبلاگ‌تان، "//:http" را فراموش نکنید.

» نظرات حاوی مطالب توهین‌آمیز -حالا به هر کسی که می‌خواهد باشد- حذف خواهند شد.