صفحات

پايگاه اطلاع ‌رساني وايمكس نيوز راه‌اندازي شد

سايت خبري تخصصي فن‌آوري وايمكس و باند پهن با عنوان وايمكس نيوز آغاز به كار كرد.

 

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، پايگاه اطلاع‌رساني "وايمكس نيوز" به گزارش مهم‌ترين اخبار و اتفاقات مربوط به اپراتورهاي وايمكس در ايران و ديگر كشورهاي جهان مي‌پردازد.

 

بر اساس اين گزارش از آنجا كه فن‌آوري وايمكس در كشور نويد ارتقاي كيفيت سرويس‌هاي باند پهن و اينترنت را براي كاربران ايراني به همراه دارد، مديران اين سايت تلاش دارند به دور از حاشيه‌پردازي با انتشار اخبار، مسايل، نيازها و نظرات خانواده بزرگ ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات ايران و جهان را منتشر كنند.

 

اطلاعاتي از قبيل آخرين فن‌آوري‌هاي بي‌سيم با محوريت وايمكس، اخبار ICT در ايران و جهان، آخرين اخبار اپراتورهاي تلفن همراه، معرفي به روزترين تكنولوژي‌ها در زمينه ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات از جمله بخش‌هايي هستند كه به طور كامل و منظم توسط پايگاه اطلاع‌رساني وايمكس نيوز پوشش داده مي‌شوند.

 

گفتني است تعدادي از عناوين مهم كنوني وب سايت خبري وايمكس نيوز شامل مواردي هم‌چون گفت‌وگو با معاون رييس جمهور درباره مزيت‌ها و كاربرد فن‌آوري وايكمس در راه‌اندازي دولت الكترونيكي، وزير اسبق ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات با محوريت موانع توسعه وايمكس در ايران و چندين خبر مهم در حوزه بين‌الملل مي‌شود.

اخبار پايگاه اطلاع‌رساني وايمكس نيوز در آدرس اينترنتي www.wimaxnews.ir قابل دسترسي است.

 

 

منبع : Parseek.com

0 نظر:

ارسال یک نظر

» لطفا فینگلیش ننویسید.

» فارسی بنویسید و برای نمایش درست آدرس وبلاگ‌تان، "//:http" را فراموش نکنید.

» نظرات حاوی مطالب توهین‌آمیز -حالا به هر کسی که می‌خواهد باشد- حذف خواهند شد.