صفحات

فيس بوک محبوب‌ترين پايگاه اينترنتی نزد کاربران

 

   آمارهاحاکي از آن است که 9/9 درصد از کل زماني كه کاربران در اينترنت صرف کرده‌اند در پايگاه‌اينترنتي فيس‌بوک گذرانده شده و اين در حاليست که پايگاه‌اينترنتي گوگل تنها 6/9 درصد از اين سهم را در اختيار دارد. گفتني است اين آمار در ماه آگوست ميلادي منتشر شده است.
بر اين اساس کارشناسان معتقدند که شبکه اجتماعي فيس‌بوک با روند رو به رشدي که دارد، در آينده نزديک بتواند بيشترين محبوبيت در بين کاربران اينترنت را به خود اختصاص دهد.
تحليلگران علت افزايش زمان استفاده از شبکه اجتماعي فيس‌بوک از سوي کاربران اينترنت را نياز اعضاي اين پايگاه اينترنتي براي پاسخگويي به دوستان و حفظ ارتباط با ليست دوستان و همچنين بررسي حواشي مطرح شده از سوي دوستان در اين پايگاه مي‌دانند که اين امر، صرف زمان قابل توجهي از سوي کاربران را مي‌طلبد.
بررسي‌هاي آماري نشان داده است که بيش از 1/41 ميليون دقيقه يا به عبارتي 9/9 درصد از کل زمان کاربري اينترنت در ماه آگوست به پايگاه اينترنت فيس‌بوک متعلق است که اين ميزان براي گوگل نزديک به 8/39 ميليون دقيقه مي‌باشد.
با اين وجود گفته مي‌شود امکانات مختلفي که در پايگاه اينترنتي فيس‌بوک وجود دارد نظير بازي‌هاي آنلاين، برقراري ارتباط مستقيم با دوستان، امکان سرکشي به اطلاعات دوستان و بسياري از موارد ديگر باعث مي‌شود تا کاربران اينترنت گزينه‌هاي مختلفي براي گذراندن زمان در اين شبکه اجتماعي داشته باشند در حالي که پايگاه اينترنتي گوگل تقريبا به طور خاص تنها امکان جست‌وجوي مطالب در اينترنت را براي کاربران فراهم مي‌کند.

 

 

منبع : Parseek.com

0 نظر:

ارسال یک نظر

» لطفا فینگلیش ننویسید.

» فارسی بنویسید و برای نمایش درست آدرس وبلاگ‌تان، "//:http" را فراموش نکنید.

» نظرات حاوی مطالب توهین‌آمیز -حالا به هر کسی که می‌خواهد باشد- حذف خواهند شد.