صفحات

اولين دوربين عکاسی سه بعدی در ايران رونمايی شد

اولین دوربین دیجیتال عکاسی سه بعدی حرفه ای جهان در ایران رونمایی شد و قرار است تا یک هفته آینده وارد بازار کشور شود.
شرکت سونی طی مراسمی از کوچکترین و سبکترین دوربین دارای لنز قابل تعویض در ایران پرده برداری کرد که این دوربین حدود 229 گرم وزن دارد.
دوربینهای سری جدید آلفا NEX سونی هم برای عکاسان حرفه ای و هم برای آماتورها کاربرد خواهد داشت و اولین دوربین ساخته شده در دنیا است که قابلیت عکس گرفتن سه بعدی پانوراما را دارد.
اسامو میورا مدیرعامل شرکت سونی در خاورمیانه در این مراسم با اشاره به نوآوری و توسعه دوربینهای آلفای این شرکت که قابلیت عکس گرفتن با کیفیت DSLR را برای تمامی کاربران فراهم می کند اظهار داشت: برای عکاسانی که با دستورات و کنترلهای فراوان و گسترده در دوربینهای عکاسی مواجهند دوربینهای سری NEX از ابعادی کوچک و ساده و در عین حال کارآمد برخودار بوده و دارای تنظیماتی آسان و قابل فهم است که کاربران می توانند به راحتی و بدون هیچ زحمتی عکسهای حرفه ای بگیرند.
وی با بیان اینکه دوربینهای سری NEX سونی مجهز به جدیدترین سنسور تصویر و پردازشگر با سرعت بالا است گفت: این دوربینها قادر هستند تا بالاترین کیفیت تصویر و نیز ضبط فیلم با کیفیت فول HD را در اختیار کاربران قرار دهد.
مدیرعامل سونی در خاورمیانه از وضوح تصویر 14 مگاپیکسلی این دوربینها و سیستم تغییر وضوح پس زمینه، تصاویر با کیفیت در محیط هایی با نور کم به عنوان دیگر ویژگیهای این سرویس خبر داد و افزود: این دوربینهای دیجیتال قابلیت تعویض لنز دوربین را با سایر لنزها دارند و برای عکاسی حرفه ای با آنها نیازی به سه پایه یا نور فلاش نیست.
اسامو میورا با بیان اینکه پیش بینی می شود قیمت این مدل دوربینها در بازار ایران مابین 700 هزار تومان تا یک میلیون و 200 هزار تومان باشد گفت: این دوربین در اروپا، استرالیا، کانادا، تایوان و ژاپن نیز رونمایی شده است.

 

 

 

 

منبع : Parseek.com

0 نظر:

ارسال یک نظر

» لطفا فینگلیش ننویسید.

» فارسی بنویسید و برای نمایش درست آدرس وبلاگ‌تان، "//:http" را فراموش نکنید.

» نظرات حاوی مطالب توهین‌آمیز -حالا به هر کسی که می‌خواهد باشد- حذف خواهند شد.