صفحات

قدرتمندترین عضو از خانواده Super Overclock در بازار

یکشنبه، ۱۴ شهریورماه ۱۳۸۹

ايتنا- شرکت گیگابایت اخیرا جدیدترین و قدرتمندترین کارت گرافیکی خود در رده کارت‌های Super Overclock را تولید و روانه بازار کرد.

کارت‌های سری Super Overclock یا SO در اصل کارت‌هایی هستند که در دو مرحله اورکلاک شده‌اند و توان آنها چند درصد بیشتر از کارت مرجع است. این محصول که N470SO-13I نام دارد بر پایه تراشه گرافیکی GeForce GTX 470 تولید شده و مجهز به 1380 مگابایت حافظه DDR5 است.

همچنین میزان کلاک هسته و حافظه آن به ترتیب برابر 700 و 3348 مگاهرتز است. نکته قابل توجه این است که میزان کلاک هسته این کارت با کارت‌های GTX 480 برابری می‌کند که می‌تواند نشان دهنده قدرت بالای این کارت باشد.

این کارت از DirectX 11 و OpenGL 3.2 پشتیبانی کرده و از فناوری‌هایHDMI Ready، CUDA، PureVideo HD و PhysX بهره می‌برد. به منظور خنک‌سازی این کارت قدرتمند از سیستم خنک کننده پیشرفته‌ای تحت عنوان WINDFORCE 3X استفاده شده است.

در این سیستم از سه فن با طراحی غیر خطی استفاده شده است که به بهترین شکل ممکن حرارت را از فضای اطراف کارت دفع می‌کنند. همچنین این کارت مجهز به فناوری Ultra Durable VGA + است که به واسطه آن پنج Proadlizer وظیفه تامین برق کارت را بر عهده دارند.

Proadlizerها که خازن‌های فیلمی نیز نامیده می‌شوند نسل جدیدی از خازن‌ها به شمار می‌روند که انرژی بیشتری را در خود نگه داشته و در بازه فرکانس وسیع‌تری کار می‌کنند. این کارت از خروجی‌های D-Sub، DVI و HDMI پشتیبانی می‌کند و یکی از بهترین گزینه‌ها برای سیستم‌های فوق پیشرفته به شمار می‌رود.

منبع : Parseek.com

0 نظر:

ارسال یک نظر

» لطفا فینگلیش ننویسید.

» فارسی بنویسید و برای نمایش درست آدرس وبلاگ‌تان، "//:http" را فراموش نکنید.

» نظرات حاوی مطالب توهین‌آمیز -حالا به هر کسی که می‌خواهد باشد- حذف خواهند شد.