صفحات

XFX پا به عرصه تولید منبع تغذیه گذاشت

        دوشنبه، ۱۵ شهریورماه ۱۳۸۹

ايتنا- Xfx به تازگی دست به تولید منبع تغذیه‌های حرفه‌ای مخصوص بازی زده است، که از ویژگی‌های متعددی ویژه کاربران حرفه‌ای برخوردار است.

به گزارش تی مدیا، حتما شما هم با شنیدن نام تجاری XFX به یاد کارت گرافیک‌های قدرتمند و مناسب برای بازی این کمپانی می‌افتید. اما به طور قطع به زودی با شنیدن این نام تجاری، محصولات دیگری نیز در ذهن شما تداعی خواهد شد و آن محصول چیزی نیست جز پاورهای اختصاص یافته برای سیستم‌های قدرتمند خصوصا بازی‌های قدرتمند رایانه‌ای، چرا که به تازگی خط تولید پاورهای کمپانی XFX رسما فعالیت خود را آغاز کرده است.

به کار گیری خازن‌های جامد ژاپنی مقاوم در برابر درجات حرارت بالا (105 درجه سانتیگراد)، فن بزرگ 135 میلیمتری مجهز به فناوری بلبرینگی، پشتیبانی از فناوری‌های Nvidia SLI و ATI Crossfire، بکارگیری کابل‌های قابل جدا شدن با انواع پیکربندی‌های رایج دنیا این محصول را به یک پاور بی‌صدا و در عین حال پایدار در کاربردهای طولانی مدت و تحت پردازش‌های سنگین مبدل کرده است.

پاورهای XFX که با حمایت سازگار عرضه می‌شود تا به حال در دو سری XXX و Black و با توان‌های 850 و 750 و 650 وات به بازار معرفی و عرضه شده‌اند. گفتنی است این پاور جایزه معتبر و بین‌المللی کیفیت و بازدهی Silver80+ را به خود اختصاص دهد.

 

 

 

منبع : Parseek.com

 

 

 

 

0 نظر:

ارسال یک نظر

» لطفا فینگلیش ننویسید.

» فارسی بنویسید و برای نمایش درست آدرس وبلاگ‌تان، "//:http" را فراموش نکنید.

» نظرات حاوی مطالب توهین‌آمیز -حالا به هر کسی که می‌خواهد باشد- حذف خواهند شد.